3 stycznia 2017

Koniec „starego” oraz „nowego” nadchodzącego roku to dla większości z nas czas przemyśleń i podsumowań. Dla mnie w zasadzie również, choć staram się przede wszystkim skupiać nad nadchodzących możliwościach. Przede mną zapowiada się bardzo ciężki rok, chociażby ze względu na pracę oraz pisanie jak i obronę pracy inżynierskiej. Moim celem jest niezaniedbanie przy tym swoich zainteresowań: bloga oraz sportu. Natomiast jeżeli chodzi o dzisiejszą stylizację. Jest to zdecydowanie najbardziej elegancka i szykowana stylizacja ze wszystkich wcześniej przeze mnie prezentowanych. Rzadko kiedy mam okazję na założenie garnituru, choć z biegiem czasu zmienia się moje nastawienie do niego. Oczywiście pozytywnie. Do świetnie skrojonego kobaltowego garnituru, zdecydowałem się na prosty, jasno beżowy płaszcz. Tworzy idealny kontrast oraz sprawia, że look wygląda na dopasowany do mojego wieku.  Ostatnim elementem całej stylizacji są burgundowe, skórzane buty garniturowe. Co ważne są to buty polskiej produkcji marki BRILU. Sam kolor jest przepiękny, nieczęsto widuje się buty wizytowe męskie właśnie w takim kolorze. Jednocześnie bardzo podoba mi się nich niezwykle prosty i klasyczny fason. Choć najważniejsze jest to, że są przede wszystkim wygodne, co rzadko się zdarza przy eleganckich butach.

płaszcz: ZARA
garnitur: ZARA
koszula: ZARA 
portfel: Louis Vuitton 
buty: Brilu













2 komentarze: