25 sierpnia 2017

Rozpoczęcie roku szkolnego oraz roku akademickiego coraz bliżej. Nie wiem jak Wam, ale mi się wcale nie spieszy do powrotu na uczelnie. Jedyny pozytywny aspekt dotyczy faktu, iż będzie to ostatni semestr. Co do zdjęć, sesja odbyła się zupełnie nowym miejscu, do którego z pewnością będę wracać, a jest nim ostatni poziom parkingu w Promenadzie. Miejsce charakteryzuje się stylem industrialnym, a także masą pustej przestrzeni, gdyż zazwyczaj nikogo tam nie ma. Warty uwagi jest również widok na Pałac Kultury oraz całe śródmieście. Prezentowany przede mnie streetowy outfit, świetnie wpasowuje się w stylistykę miejsca. Postawiłem na lekkie i jasne kolory, które w połączeniu idealnie tworzą letnią stylizację. Najbardziej charakterystyczna jest jasno różowa jeansowa kurtka, którą udało mi się upolować na wyprzedaży. Jest bardzo ciekawa nie tylko przez swój kolor, ale również materiał, który zaskoczył mnie miłym i elastyczną strukturą, powodując, że nosi się niczym bluza lub bawełniany longsleeve. Pod jasno niebieskie, o bardzo prostym kroju skinny jeansy dobrałem worek, również z jeansu. Osobiście uwielbiam tego rodzaju połączenia, gdy wszystko się ze sobą łączy. 

look: ZARA
worek: Dzky.
buty: Adidas superstar















Fot. http://bit.ly/2glskLg

2 komentarze: